Mijn gastgezin !

5 maart 2018 - Rosmalen, Nederland

Yes!

Na mezelf officieel hebben aangemeld in December heb ik een gastgezin! Al super snel dus !! ( Wat ik natuurlijk hartstikke fijn vind)

Ik kom terecht in het dorpje Nixa dat ligt in de staat Missouri.

Ik ga samen wonen met een vader, moeder en hun 5 kinderen ! Iets heel anders dan wat ik thuis gewend ben, maar ik heb er super veel zin in !

Na vanochtend nog te hebben gemaild om te vragen of ze al iets uit Amerika hadden gehoord kreeg ik tijdens het avondeten bericht. Ik was super blij en kan niet wachten !

Nu eerst nog slagen voor mijn examens, op vakantie met mijn ouders en zus en dan kan het avontuur beginnen !

1. Fam v helvoirt:
    5 maart 2018
    Kei spannend maar een ervaring die je nooit meer gaat vergeten. Geniet alvast met alle voorpret xxxx
  2. Nancy van Someren:
    5 maart 2018
    Hoi Kelly, ik ga je zeker volgen. Ben heel benieuwd hoe het jou zal vergaan op je spannende avontuur. Voor nu heel veel succes met het behalen van je komende examens en nog lekker genieten met je ouders en zus en natuurlijk de rest van de familie. Liefs en een dikke kus, Nancy❤💋
  3. Mama:
    5 maart 2018
    Super snelle plaatsing lieverd, we gaan nu genieten van de voorbereiding en dan op naar het grote avontuur in Amerika!!
  4. Ellie en Wim:
    5 maart 2018
    Wat leuk Kelly geweldig om dit mee te maken
    Dromen komen uit
  5. Karin Leijnen-van Someren:
    5 maart 2018
    Super stoer Kelly en een hele bijzondere ervaring .. heel veel succes met je examens en lekker genieten met je ouders en zus van een heerljjke vakantie en daarna kan je “grote avontuur” beginnen .. liefs 😘
  6. Sanne de laat-klok:
    5 maart 2018
    Wat een super leuke ervaring!! Heel veel succes!! Voor het thuisfront ,natuurlijk ook😢
  7. Manon van Elk:
    5 maart 2018
    Wat bijzonder en mooi dat je dit avontuur wordt geboden en dat je het zo omarmt! Het zullen ook zeker momentjes worden van wennen, maar wat een mooie ervaring en ik weet zeker dat je hier ontzettend van gaat genieten! 😘
  8. Nicole:
    5 maart 2018
    Kelly, wat een bijzonder en mooi avontuur! Wij gaan je ook volgen. Maar eerst veel succes met je examens!
  9. Elaisah😂😝:
    Whoop whoop, have fun!😘🇺🇸
  10. Marion:
    5 maart 2018
    heel v eel plezier kelly xx super leuk voor je
  11. Marisa Verbruggen:
    5 maart 2018
    Wat leuk, kelly! Heel veel plezier, ik ga je zeker volgen 😁
  12. Gertie:
    6 maart 2018
    Wauw leuk Kelly ik ben benieuwd naar je verhalen..voor nu succes met school en voor straks veel plezier..
  13. Jessica van Roosmalen:
    6 maart 2018
    Heel veel succes, maar vooral veel plezier in Amerika. Ik ga je volgen. Sterkte voor het thuisfront ;-)
  14. Angela Versteijnen:
    6 maart 2018
    Geweldige vooruitzichten! Geniet ervan meis, dit wordt een ervaring om nooit te vergeten!
  15. Anton:
    6 maart 2018
    Ga lekker genieten van het begin tot het einde, dit kun je maar 1x meemaken en hopelijk laat je ons ook een beetje meegenieten
  16. Mariëlle:
    6 maart 2018
    Nou super leuk Kelly wat een mooie ervaring , ja mama kleintjes worden snel groot he 😘🙋super veel plezier lol avontuur